Розничной фармацевтической фирме требуется мерчендайзер (косметическая продукция). Требования: знание основ мерчендайзинга, знание косметической продукции, техник продаж, опыт работы в аналогичной должности не менее полу года, коммуникабельность, энергичность. Обязанности: выкладка товара, оформление витрины, контроль внешнего вида товара. Отправляйте резюме (с указанием должности) по адресу: kadry@apteka911.com.ua
Розничной фармацевтической фирме требуется маркетолог (косметическая продукция). Требования: знание основ мерчендайзинга, знание косметической продукции, техник продаж, опыт работы в аналогичной должности не менее полу года, коммуникабельность, энергичность. Обязанности: выкладка товара, оформление витрины, контроль внешнего вида товара. Отправляйте резюме (с указанием должности) по адресу: kadry@apteka911.com.ua
Крупному производственному предприятию (строительные материалы) требуется начальник отдела маркетинга и рекламы. Обязанности: разработка и осуществление маркетинговой стратегии компании, выявление и оценка рыночных возможностей, анализ преимуществ компании, позиционирование компании и брендинг, разработка рекламной политики. Требования: экономическое образование, хорошие теоретические знания, опыт работы в сфере маркетинга от 3-х лет, ПК (продвинутый пользователь). Личные качества: креативность, энергичность, лидерские качества, ответственность. Испытательный срок, з/п высокая, конкурс. Если Вы соответствуете всем вышеуказанным требованиям, направляйте резюме на е-mail: shifer-ukraine@mail.ru. В теме письма обязательно указывать вакансию на которую Вы претендуете.
Vitaver & Associates, Inc. is seeking to employ a Business Analyst based anywhere in Ukraine.
This is a contract (contract to hire is possible) home-based position.
We expect Business Analyst to: • Analyze the work of all departments and identify main time wasters and sources of inefficiency • Prepare the report on database utilization and profit • Suggest work-process optimization solutions and ways of implementing them • Develop effective system of reports for ongoing analysis of all our activities
This aim should be reached with the help of: - Analysis and Solution Definition - Problem Solving - Communication - Teamwork - Project Execution
We require: • 2 + year of experience as Business Analyst • Good command of English (both spoken and written) • Experience in staffing company is preferable • Excellent analytical, organizational and problem-solving skills • Great interpersonal skills and ability to work in a team
Send your resume in English to uajobs@vitaver.com with “Business Analyst” in the subject of your e-mail.
Eclipse SP, a member of Sigma Group, provides permanent, well paid job in Kharkov.
We offer:
• Interesting job in a big friendly environment • Competitive salary and social package • Convenient schedule and comfortable places for work • Opportunities for professional and personal growth
Requirements:
1. MS Office: Project, Word, Excel, PowerPoint, OneNote 2. Excellent English and Ukrainian 3. Higher education (Disciplines in focus: Public relations, Business English/Ukrainian, Project management, Software engineering – industry awareness) 4. Honest and friendly 5. Stable and psychologically adaptive 6. Excellent communicator (in spoken and in written) 7. Ability to grasp, understand and apply new knowledge 8. Very accurate 9. Attentive to details 10. Excellent time management skills 11. Extrovert or balanced personality 12. Neat looking, dress code aware 13. Preferably experienced in liaison with establishments: businesses, funds, associations, state officials 14. Preferably backed up with industry (software engineering) background
Main responsibilities:
1. Public relations: • Facilitate exec’s liaison with external organizations to include associations, workgroups, committees, VCs, funds • Conduct external communications on behalf of executive officer as instructed 2. Get things organized in exec’s area: • Look after the overall roadmap and tasklist within exec’s area, undertake certain tasks personally and facilitate supervision and control on the delegated tasks • Manage ad-hoc administrative projects within exec’s area • Maintain and support personal schedule and arrangements of an executive officer • Keep meeting protocols • Write business letters, presentations, speeches 3. Information support: • Perform information search, categorization and distribution • Compile analytical surveys on the basis of gathered data
Eclipse SP, a member of Sigma Group, provides permanent, well paid job in Kharkov.
We offer:
• Interesting job in a big friendly environment • Competitive salary and social package • Convenient schedule and comfortable places for work • Opportunities for professional and personal growth
Requirements:
1. MS Office: Project, Word, Excel, PowerPoint, OneNote 2. Excellent English and Ukrainian 3. Higher education (Disciplines in focus: Public relations, Business English/Ukrainian, Project management, Software engineering – industry awareness) 4. Honest and friendly 5. Stable and psychologically adaptive 6. Excellent communicator (in spoken and in written) 7. Ability to grasp, understand and apply new knowledge 8. Very accurate 9. Attentive to details 10. Excellent time management skills 11. Extrovert or balanced personality 12. Neat looking, dress code aware 13. Preferably experienced in liaison with establishments: businesses, funds, associations, state officials 14. Preferably backed up with industry (software engineering) background
Main responsibilities:
1. Public relations: • Facilitate exec’s liaison with external organizations to include associations, workgroups, committees, VCs, funds • Conduct external communications on behalf of executive officer as instructed 2. Get things organized in exec’s area: • Look after the overall roadmap and tasklist within exec’s area, undertake certain tasks personally and facilitate supervision and control on the delegated tasks • Manage ad-hoc administrative projects within exec’s area • Maintain and support personal schedule and arrangements of an executive officer • Keep meeting protocols • Write business letters, presentations, speeches 3. Information support: • Perform information search, categorization and distribution • Compile analytical surveys on the basis of gathered data
В торговую компанию пригалшается на работу Бренд-менеджер. Обязанности: •изучение особенности продвигаемого продукта, анализ требований потребителей к продукту на основе результатов маркетинговых исследований •анализ рынка, определение целевых потребительских сегментов рынка для предложения продукта •разработка стратегии продвижения продукта на рынок с учетом предложений подразделений маркетинга и рекламы по проведению рекламных кампаний, выставок, презентаций, иных PR-акций •разработка ценовой политики по продукту, определение условий продажи товаров •прогноз объемов продаж •осуществление наблюдение за положением продукта на рынке (ходом продаж продукта, спросе на него), определяет и анализирует отношение потребителей к продукту •выявление неудовлетворительных параметровпродукта, требования покупателей к продукту (не учтенные в продукте) и сообщает о них конструкторским, технологическим и производственным подразделениям для корректировки продукта, придания ему новых потребительских свойств •отслеживание ценовой политики и спрос на брэнды конкурентов, определяет позиции продукта относительно аналогичных или схожих продуктов конкурентов и т.д.
Требования: возраст от 28 до 35 лет, в/о, знание английского языка желательно, опыт работы не менее 5-ти лет, свободно ПК.
Коммуникабельность, умение принимать решения и нести за них ответственность, продвижение новых торговых групп умение анализировать, вести переговоры, заключать договора. Резюме высылайте по адресу: hr-personal2010@yandex.ru /с указанием Ваших пожеланий по заработной плате/.