Руководители, топ-менеджмент [1411] | Офис-менеджеры, ассистенты [317] |
Бухгалтеры, экономисты [287] | Юристы, страхование [87] |
Менеджеры по продажам [910] | Торговые работники [473] |
Логистика, склад, закупки [192] | Дизайнеры, полиграфисты [154] |
IT: Специалисты, компьютерщики [114] | IT: Программисты [1614] |
IT: Сисадмины, тестировщики [261] | HR-специалисты, психологи [62] |
Маркетинг, реклама, PR [189] | Переводчики, журналисты [83] |
Преподаватели [68] | Медицинские работники [100] |
Инженеры [80] | Недвижимость, строительство [45] |
Рабочие [302] | Работа для студентов [196] |
Другие специальности [435] | Сетевой маркетинг (MLM) [91] |
Customer Support engineer
Фильтр: Работа
Предлагается работа | ||
Должность: | Customer Support engineer | |
График работы: | полный день | |
Тип работы: | постоянная | |
Требования к кандидату | ||
Пол: | не имеет значения | |
Образование: | не имеет значения | |
Дополнительные сведения: |
We are seeking for Customer Support engineer for a large enterprise project development team Responsibilities • Provision of remote customer support via live chat system and emails • Communicate with customers on clarifying query details • Carry out the necessary research • Provide analysis to fully understand the issue • Propose workarounds if appropriate • Propose and discussing fixes, providing advice and educating customers • Interface with engineering and product management when necessary in order to prioritize customers' requests • Prepare regular reports for management Requirements • Customer focus and service orientation • Fluent in written English (Upper-Intermediate) • Experienced PC user (WinXP platform) • General knowledge of Web application and Internet technologies • Clarity and consistency in explaining ideas to other people • Experience of multi tasking with precise attention to detail • Ability to give clear and consecutive description to a problem resolution • Ability to work under pressure and prioritize work items • Self-organized person able to work according to strict schedule • Ability to communicate courteously and effectively with customers • Ability to work on own initiative Optional skills • Knowledge of support systems and tools is considered an advantage • Web application testing skills is considered an advantage • Previous experience of a Customer Support Engineer role is considered an advantage |
- Контактное лицо:
- Компания Stella Systems
- E-mail:
- Написать письмо
- Сайт:
- http://stellasystems.com
- Телефон:
- (057) 752-53-03
- Размещено до:
- 02.06.2010
- 02.05.2010, 21:45
- IT: Сисадмины, тестировщики
- Добавил: bot
- Просмотров: 262
Всего комментариев: 0 | |