Авто портал

Автомобильный портал - автомобили, авто-новости, тюнинг статьи, тест-драйвы и др.

auto-car.ucoz.ru

Телеканал лідера "Родіни" спіймали на джинсі

Телеканал лідера Одеський телеканал "АТВ", який належить главі партії "Родіна" Ігорю Маркову, спіймали на розміщенні в новинах замовного сюжету про неіснуючу компанію за 600 доларів.

Про це повідомив член ради Волинської молодіжної громадської організації "Національний альянс" Андрій Бокоч в інтерв’ю MediaSapiens.

Він розповів, що для подій, що показані у ролику, змінив одну букву в прізвищі.

"Замовник" сюжету, який виступає в ньому як бізнесмен Андрій Бокуч, заявив, що ролик, це відповідь "Національного альянсу" Маркову на "те, що він зробив у Львові".

"Як ми знаємо, 9 травня партія "Родіна", яку він очолює, привезла своїх людей реально бандитської зовнішності, і вони на чолі з депутатами зробили бардак у Львові під час святкування дня Перемоги", - заявив Бокоч.

"Відповідь наша у тому, що ми показали: канал "АТВ", власником якого є Ігор Марков, є продажним і навіть не спромігся перевірити ніякої інформації - чи є взагалі така компанія "Агротех", чи її не існує, чи справді мене звати Андрій Бокуч чи ні, у мене навіть не перевірили документи", - додав він.

"Наскільки я знаю, за двадцять років незалежності перший випадок, коли канал спіймано на джинсі у такий спосіб", - заявив "замовник" сюжету.

Українська правда

  • Четверг, 19.05.2011, 00:40
  • Украина
  • Добавил: fozzy
  • Просмотров: 154
Всего комментариев: 1
1 Сергей   (19.05.2011 00:52)
Вот она где правда, а все еще верите в честные новости?

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]